maandag, september 25, 2006

Planning voor de eerste dagen

Zoals reeds vermeld vertrek ik, samen met Wim en Man Yee, op 27 sept om 12:10 naar Japan (met overstap in Londen). Na een vlucht van zo'n 12 uur een een tijdsverschil van 8 uur komen we op 28 sept om 09:10 aan in Narita.

Vanuit de luchthaven gaan we naar Asakusa, waar we twee dagen zullen blijven. Ik en Man Yee verblijven in een hostel, nl. Khaosan Tokyo (in Asakusa). Wim verblijft elders. Gedurende deze twee dagen hebben we oa. afgesproken met Japanse vrienden van Man Yee en Wim, en gaan we zeker ook shoppen en karaoke'en. Op 30 sept vertrekken we om 12:00 naar Matsumoto. Daar zullen we opgewacht worden door onze tutors, die ons gedurende ons verblijf zullen helpen indien er problemen zijn of we vragen hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oeioei,er is denk ik wat mis gegaan.... Ik wilde een comment posten maarrrr blijkbaar is er "iets" anders gebeurd..

Nu ja, ik had toch al niks te zeggen :-)

Behalve dat het erg is dat een ouwe vrouw als eerste iets post hier :-))))

En dat ik hoop dat de eerste dagen (en de rest natuurlijk) meevallen.

Gerda