zondag, mei 06, 2007

Verjaardagsfeestje (1)

25 april, mijn verjaardag, en bij een verjaardag hoort een feestje. Manyee verjaart op 24 april, en daarom besloot Sayaka (een Japanse die werkt op't Internationaal Centrum op't school) om een feestje te organiseren voor onze beide verjaardagen op de 24ste.
We waren met zo'n 15 man, een hele hoop. We zijn in de U2 (een eten/drink gelegenheid, of hoe ge't ook zegt). Wat we er gedaan hebben, een anderhalf uur durende nomi-houdai (= gelijk "all you can eat", ma dan "all you can drink", en hier in Japan zit daar meestal ook een hoop snacks in de prijs ingebrepen, zoals worstjes, vanalle gefrituurd eten, een slaatje, ...), die eigenlijk eerder twee uur heeft geduurd (waarom, kzou't nie weten, maar good voor ons :-)).
tIs heel plezant gweest. Wel wa teveel volk om echt me alle mensen gepraat te hemme, ma da von'k nie erg. Allez, als'k echt rond zou geweest zijn zou'k da wel kunne gedaan hemme, ma zo hard hoefde da voor mij nu ook nie :-p Amuzeerde mij gwoon. Goe gelache.
Na de bijna twee uur nomi-houdai, was't nog ma 22:00 en een deel van ons wou nog iets verderdoen. Een deel van de mensen is naar huis ge gaan en de rest van ons zijn naar iem's kamer op de kaikan gegaan. Daar hemme we spellekes gespeeld, en goe gelachen over dinge da'k nu al niemeer weet. Ma't was goe plezant, da wee'k nog wel.

Foto's:
The whole gang. Van links naar rechts: Maike, roi-chan, Kayoko,
Erine, Alexei, Daniel, (vriendin van Sayaka), Emi, Pak, Che, ik,
Manyee, Mi-hyon, William. kVeronderstel da Sayaka deze foto
getrokken heeft, vermits ze er nie op staat.

The Birthday people.

Ik, Manyee en Mi-hyon.

Ik, Che en Mi-hyon.

Remember mijn "muts-fase"? Well, nu zit'k in een pet-fase :-D
(cause: lang(er) haar)

Roi en Kayoko, beide vrij aardig heel hard deraan.

Zoals ik zei, ze zijn der goed aan. Ocharme Alexei :-p

En toen was er taart. Goeie stuff, die taart, echt lekker.

En nie alleen lekker, maar ook heel plezant :-p

Geen opmerkingen: