vrijdag, maart 23, 2007

Varia dingen

14 maart '07 - tweedehandswinkel
Vandaag ben'k naar een tweedehands winkel geweest. Hiervoor ben ik er nog al een paar keer geweest, maar telkens met een specifiek doel (nl. een verwarming kopen, een fiets kopen), waardoor ik die keren slechts een klein deel van de winkel gezien heb. Deze keer ben ik de hele winkel eens doorgewandeld.
Echt wel coole dinge hebbe ze daar. Stuff da ik in belgië wel graag in mn kamer (of later in mn huis) zou willen hebben staan (vb. oude kasten, schermen, beelden, meubels in't algemeen, ...). En soms ook nie duur ook nie (naar mijn mening). Het hele spijtige is wel da ik daar niks mee ben, vermits ik da nie mee naar huis kan nemen. Mja, jammer maar helaas, niks aan te doen :-)

15 maart '07 - kapotte verwarming
Vier dagen geleden stopte mn verwarming opeens met werken.
Qua weer was der voor deze week echter veel vriestemperatuur voorspeld, dus da kwam slecht uit. kWou da an de kanrinnin melden, maar de ene dag was ze er niet, en de volgende dag had ik mij vergist van uur (kwas te laat). De derde dag was ze er wel en heb'k tijdelijk een electrisch vuurtje geleend gekregen. De dagen ervoor had ik gewoon mijn fornuis gebruikt als verwarming :-) Een goed punt is da da heel goe werkt en het er direct goe warm van wordt :-D Het nadeel is da die warmte zich vooral concentreerd in de keuken en opdat mijn kamer ook warm wordt de keuken wel echt goe opgewarmd moe zijn eerst :-p
Dan vandaag zen ze mijn verwarming kome fixen. Allez, er scheelde iets aan, ma de reparateur wist nie echt wa. Hij heeft de hele verwarming daarom gewoon verwijderd uit mijn kamer en vervangen door deze van een andere (ongebruikte) kamer hier in de kaikan :-D

15 maart '07 - kanji kentei resultaten
Vandaag deed ik mijn brievenbus open en wat zat er in: de resultaten van de kanji kentei :-D Een kleine anderhalve maand heeft't geduurd voor ik het resultaat te weten kom. Da moe'k onthouden voor volgende keer, vermits ik de volgende keer ook wil meedoen, maar nbeke schrik heb dat ik naar belgie vertrek voor het resultaat binnen is (wat wel een probleem is). Maargoed, het resutaat dan. Volgens mijn eigen telling zou ik geslaagd zijn, en dit bleek ook het geval te zijn :-)
Alrighty then. Volgende stap: 5 kyuu :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ziet dat "diploma" er mooi uit! Kan je later aan de muur hangen om indruk te maken :-)

En als je echt iets mooi en betaalbaar ziet in een tweedehandswinkel kan je dat toch versturen met de post? Misschien eens informeren? Ik weet in elk geval van mensen die, vanuit China dan wel (maar das ook ver :-)) iets redelijk betaalbaar konden opsturen (grote dingen als beelden en tapijten en meubelen).

Gerda

ayac zei


Sex ve sikişin tek adresi seks hatları kızları sizleri bekliyor