vrijdag, november 24, 2006

L'Arc-en-Ciel in concert

Midden oktober vroeg ManYee me wat ik vond van een concert van L'Arc-en-Ciel. Hoewel ik buiten de naam niet veel van de groep wist, wou ik wel eens een concert bijwonen hier in Japan. We zouden dus naar het concert gaan en ze ging tickets kopen. De tickets echter waren de eerste dat dat ze beschikbaar waren vrij snel uitverkocht en we hadden er geen kunnen bemachtigen. Onze plannen voor het concert vielen dus in het water.

Eind vorige week dan, vertelde ManYee me dat ze van een japanse vriend het adres van een (veiling)site had gekregen waar nog tickets te krijgen waren van mensen die het hunne verkochten. Op deze site heeft ze dan geprobeerd om nog een ticket vast te krijgen. Na lang zoeken en een aantal mislukte pogingen, had ze er toch een gevonden. Het ticket (7.000YEN) was zelfs goedkoper dan de normale prijs (ca. 8.000YEN), wat handig meegenomen was :-)

Nu het ticket in orde zou komen, moesten we nog vervoer en accomodatie regelen. Deze week zijn we dan de bus naar Tokio gaan regelen, en heb ik een overnachting in Khaosan (de hostel waar we bij onze aankomst in Japan ook verbleven hebben) geboekt.

Morgevroeg om 09:20 vertrekt onze bus richting Tokio. We komen aan rond 12:30 en het concert begint om 17:00 (mensen mogen binnen vanaf 16:00). Zondag vertrekken we om 12:20 terug naar Matsumoto, waar we rond 15:30 aankomen.

Geen opmerkingen: