vrijdag, november 17, 2006

Tweedaagse naar Kyoto (28-29 nov '06)

Hieronder een hoop fotos van de tweedaagse naar Tokyo. Ivm de uitleg een opmerking. Bij het toevoegen van fotos op deze blog worden deze telkens bovenaan toegevoegd. om niet telkens de foto te moeten verplaatsen heb ik gewoon de fotos van achter naar voren becommentarieerd. Het nadeel hiervan is dat ik sommige mensen op't einde pas voor eht eerst bij naam vernoem, of bij meerdere fotos van dezelfde plaats, de uitleg over de fotos bij de laatste foto staat. Maargoed, tzal uiteindeljk wel duidelijk worden als ge't almaal geleze hebt denk'k :-)

Greetz,
Jipo


Idem volgende foto, buiten't feit da der enkele mensen weg zijn en der links boven Roald is bijgekomen.

Een hele groep samen. Bovenste rij: William, ManYee, Sujong (ofzo), Boram (ofzo), ik. Onderste rij: Wim, David, Diana (duits), Alexis (ofzo), chinees, Emi.

Twee mensen van op't school. De linkse is Sawaki-sensei, een prof die ik volgend semester ga hebben, en die voor dit jaar dat ik in Japan zit, mijn begeleider is (ongeveer toch). De rechtse is Kogure-sensei en werkt op't secretariaat van de faculteit Letteren (voor zover ik weet).

Idem volgende 2 fotos.

Idem volgende foto (ongeveer). Wrm'k triest keek, khad mn timer opgezet, ma slechts op 2 sec, zoda'k gn tijd had om tegoei in beeld te komen :-p

Roald, een koreaan (naam weet ik niet), ik, William en Sujuon (ofzo, linksonder).
De eerste dag savonds waren we vrij na het eten en zijn we (laat op de avond) samen gekomen op de kamer van twee koreaanse jongens (juang en nog iemand). Voor we (= Ik en William) daar hene gingen zijn we naar'n combini geweest om een beetje drank en snackjes te gaan kopen. De rest van de avond hebben we dan op de kamer gezeten; gedronken, gesnackt en eenvoudige maar zeer leuke spellekes gespeeld.

Roald (duitser) en ik.

Idem de volgende foto.

De belgen (Wim, joris, David, ik en ManYee) en William.

William (boven), ManYee (belg), Boram (ofzo, Koreaans), een koreaanse jonge (die al heel goe Japans kan), en ikke.

Een koreaan (denk ik), een chinees meiske, ik en Emi (uit Indonesië).
[kKen slechts van zeer weinig mensen de naam, eil wel erg -_-]

Alexis (ofzo) (een rus), ik en William (uit Indonesië).

Ik en Juang.

We (ik, die twee koreaanse meiskes (zie volgende foto), en nog'n deel ander mense, oa. Juang hadde zin om vanalle fotos te trekke, ook al was't geposeerd tegen een boom.

Ik met twee koreaanse meiskes van op de kaikan. Goe raar gedaan die dag :-)

Ik same mè'n jonge van hier op de kaikan. kWeet ondertss zn naam echter nogaltijd nie -_-

Dag twee, camera op de grond en raar doen.

Ik en Juang (koreaan) in de bus op weg trug naar huis. In de bus hebbe we'n hele tijd, same me nog 4 andere koreanen en een tijdje ook een rus spellekes gespeeld. Oa. simpele kaartspellekes. tWare almaal spellekes die ideaal zijn voor me'n grotere groep te spele en waar ge u heel goe mee amuzeerd.

Geen opmerkingen: