vrijdag, oktober 27, 2006

Skype

Zoals wel meer studenten hier in Japan ben ik een gebruiker van Skype. Mensen thuis die zouden wille bellen kunnen dat dus. Als je zoekt naar "kevin rogiers" vind je me makkelijk tussen de andere gebruikers.
Tot zover de meededeling van mijn Skype gebruik :-)

Ah, nog even de (Belgische) tijden dat ik bereikbaar ben erbij zetten.
Door de week: 10:00-16:00
In het weekend: 08:00-16:00
Een eerste opmerking, dit zijn de tijden dat ik online ZOU KUNNEN zijn. De andere tijden ben ik ofwel op school, ofwel aan het slapen, ofwel is het in België nacht (en gaan dus gewoon niet).
Een tweede opmerking: In Japan is er geen zomer en winter uur. Dus vanaf dat in België het uur verzet wordt, moeten de tijden een uur vervroegd worden (nl. door de week 09:00-15:00 en in't weekend 07:00-15:00).

Greetz,
-Jipo-

Geen opmerkingen: