zaterdag, oktober 21, 2006

These boots weren't made for jogging

Vandaag was het de eerste en ook laatste keer da'k gan joggen ben met bottinen.
Ik wou deze morgend is sportief doen en gaan joggen. Toen'k mn schoene wou aandoen zagk mn bottine staan en dacht "legermanne doen da ook, dus waarom nie". Tijdens't jogge voelde'k na'n tijd echter wa pijn an mn enkel. Ma'k dacht "das nie zo erg, daar worde hed van". Nu just echter voele'k mn jeansbroek tege mn enkel schure en da dee zeer. Ik der hene kijke en der is gwn 'n laag vel van mn enkel afgeschuurt (een schaafwonde dus eigenlijk)! Toch nie zo gezond ask dacht, zo me bottine joggen. "Best ff ontsmette" dacht ik, zoals ik van moeder geleerd heb :-) En PIKKE da da deed!! Amai mn voete! Hoe zo iet stom als een schaafwonde soms zo'n pijn kan doen.
Magoe, ene keer en hierna gene keer niemeer :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hmm tis erg maaaaar... Ik moest lachen :-D Da is weer zoiets da gij altijd moet voorhebben! :-D (heb het btw. onlangs ook nog voorgehad, schoenen+lange wandeling=blaar -_-) Ok :-P
Doeeeeii(k)