donderdag, januari 25, 2007

Internet is back

Na een paar mails naar de Iam-Net (mijn internet provider hier) gestuurd te hebben, bleek het probleem met mijn login te liggen bij de automatische in- en uitlog procedure. Door samenloop van omstandigheden stond ik aangegeven als ingelogd, terwijl da nie het geval was. Hierdoor kon ik mij niet inloggen (vermits met meerdere pc's dezelfde account gebruiken blijkbaar niet gaat). Uiteindelijk hebben ze mij manueel uitgelogd (van hun kant), heb ik mij opnieuw kunnen inloggen en is alles terug opgelost :-)

Het was nog wel eens leuk eigenlijk, om terug zoals in oktober elke morgend vroeger naar't school te gaan om in de pc-klassen mijn mails te checken en er zelf te sturen. Maar internet op eigen kamer is zeker ook niet slecht ^_^

1 opmerking:

Anoniem zei

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :-D