vrijdag, januari 19, 2007

Ode aan wat Stallenaren

Enkele weken geleden kreeg ik een kaartje van de post in mijn brievenbus waarin ik meegedeeld werd dat er een pakket voor mij bij de post lag. Het was een EMS pakket waarbij mijn handtekening nodig was, en omdat ik bij de aflevering ervan niet thuis was hebben ze het voorlopig bij de post bijgehouden. Omdat ik niet goed wist wat ik moest doen om het pakket in mijn bezit te krijgen heeft het een tijdje geduurd voor ik het uiteindelijk ontvangen heb. (Na even langs mijn tutor gegaan te zijn, uitgelegd gekregen te hebben wat ik moest doen, ben ik bij de post een afleverdatum gaan vastleggen).

Vandaag was het dan zover, ik kreeg het pakket aan. Het was groot, en vooral ook zwaar. Het verrastte me. "Breekbaar" stond op de doos, ik had geen idee wat het kon zijn.

Na het (door de Japanse douane uit- en heringepakte) pakket uitgepakt te hebben, stond mij een grote verrassing te wachten. Het cadeau was iets dat ik nog nooit gezien had, en waarvan ik niet eens wist dat het bestond. Het was een MEGA POT NUTELLA! 3kg zit erin! "SUPER! :-D" dacht ik.

De zenders van dit geweldige cadeau zijn de Vaes-Degens'en. Boven-stallenaren zoals mijzelf en goede vrienden sinds jaar en dag. Merci Diane en Johnny en de kids voor het veeele smulplezier da ik voor een laaange tijd ga hebben :-)

Toen ik het pakket aankreeg was het juist etenstijd, het was dus een ideaal moment om aan de Nutella-pot te beginnen. En ik moet zeggen, het was verrukkelijk!! In Japan hebben ze ook wel choco (allez, chocolade-pasta eignelijk) en de die die ik hier koop (en eet) valt best goe mee. Maar als ge dan een boterham met Nutella eet, dan weet ge wa ge gemist hebt. Lekkerrrrrrr! :-D
Na 5 dikke Japanse boterhammen had ik echt spijt da mijn brood op was.



1 opmerking:

Anoniem zei

héhé, hebben wij ook al eens gekregen. Daar gade aan mogen fretten ze!! :-D