donderdag, januari 04, 2007

Oudjaar in Tokyo (dingen die me intrigeerden)

*) rare slogan.

*) gewoon strange om te zien.

*) een paraplu vending machine :-D

*) (de trappen naar beneden gaand naar de metro)
het lijkt wel ... een soort huisje van karton.

*) (dezelfde trappen, de hoek om)
eej ja, het is inderdaad een huisje (allez, slaapplaats eerder, makom).

*) custom made verkeerstbord. Zo'n verkeersbord had ik nog nie eerder gezien.

*) In Harajuku (takeshita street) was er opeens een groep mensen naar iets aan het kijken. Ik ging het ook even out checken en vond dit. Een aangeklede kat die op een fietsje zat. Ze bleef er heel schoon op zitten, wat ik op zich wel raar vond.

*) even dutten in de metro (een homeless person).

*) kvond't gewoon een raar uitziende winkel. De winkel noemt "panda-ya", verkopen ze daar dan panda's ?

*) Een huis in Yokohama ergens. Zeer apparte inrichting, vooral het gebrek aan ramen vond ik strange. En ipv een grasveldje vooraan het huis was er daar water.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Kevin :-)

Die kat, dat vind ik pure dierenmishandeling... maar het is wel helemaal hoe ik me Japan voorstel (dat kitscherige) hoewel ik weet dat Japan ook een andere kant heeft.

En armoede, ja, het is vreselijk, maar helaas in alle grote steden kom je het tegen :-(

De parapluautomaat vond ik wel leuk :-D