maandag, december 25, 2006

COWIS nieuwjaarsfeest

Zaterdag 23 december was er een nieuwjaarsfeest van COWIS.

Er is gegeten, gedronken en gepraat geweest, de standaard-ingrediënten voor een Japans feestje. Naast bier waren der ook veel cocktail(blikjes), wat ik een goede zaak vond vermits ik niet zo tuk ben op bier.

In het begon was het vrij rustig vond ik (wa wil zegge da't wel plezanter kon zijn). Ook werden we (ik toch alleszins) door een sensei wat gepushed om te "minglen" met japanners. Dit resulteerde in standaardconversaties met als onderwerp "Waar is België bekend voor?" en "Aan welke faculteit studeer je?" Door elke keer deze zelfde conversaties te voeren, ben ik ze eigenlijk vrij beu. Telkens zulke conversaties beginnen heb ik zin om naar huis (niet België thuis, maar mijn kamer in het Internationaal Huis thuis :-)) te gaan.

Na een tijd is het toch leuker geworden. Er begon (met een deel mensen) een "foto-sessie" met een heel deel rare pose's. William (Indonesiër) bleef er maar bedenken :-D Goe gelachen bij deze foto's.

Rond een uur of 9 denk ik, was het feestje gedaan en ging een deel van het volk zoals de gewoonte is hier in Japan verder iets anders doen. Deze keer was het karaoke.

Buiten't begin was't een heel plezante avond :-)


Qua tekst ga'k't hier bij houden. Hieronder nog wat foto's.

De poses





Voor hem werd de alcohol wat teveel. Maar hij bleef zijn precious beschermen :-D


Het in positie komen staan ging niet zoals gepland. Kei hed om te zien was het :-D







Het feest was gedaan.

Maar op de karaoke ging de fun gewoon verder :-)

Geen opmerkingen: