dinsdag, december 26, 2006

Youko's verjaardag

Bij het buitengaan van de karaoke (zie vorige blog) wouden een deel van de mensen nog iets anders gaan doen en was er wat overleg. Een deel van het volk ging iets drinken ergens. Ik zou met hun meegaan. Maar net toen ze gingen vertrekken begon Youko tegen mij te praten. Hierdoor was ik wat afgeleid en was "mijn volk" weg. Youko vertelde mij dat het vandaag haar verjaardag was en dat ze het zou vieren. Ze vroeg mij of ik niet wou meedoen. Omdat het ander volk (dat iets ging drinken) toch al vertrokken was, heb ik dit gedaan. Doordat er op het nieuwjaarsfeestje alcohol was, was ik in een ... beetje afwezige toestand. Had niet tegoei door wat er aan het gebeuren was, miss nog een reden waarom ik bij Youko's groep ben gebleven :-p

Om te beginnen met het vieren, hebben we nog wat gekaraoked. Iedereen was in form. Een van de plezantste karaoke's tot nu toe was't, very good :-D

Toen het karaokeen uiteindelijk gedaan was, ging een deel van de mensen nog verder iets doen. Ik weet niemeer tegoei hoeda't gebeurd is (zij gevraagd en ik ja gezegd wrsch :-p), ma ik zen meegegaan met deze mensen. We zijn naar het verblijf van Takashi gegaan. Hij had een japans huis voor hem alleen.

We zijn eerst bij een combini gestopt om ons wat te bevoorraden en zijn dan naar het huis vertrokken. Daar hebben we tot een kot in de nacht gezeten, gedronken, gepraat, gespellekesspeeld en veel gelachen.

Qua spellekes waren het de gewoonlijke spellekes die ik ook met de koreanen ooit gespeeld heb. Heel leuke spellekes voor als ge met een (niet te grote) groep mensen zijt.

Qua onderpen bij't praten ... der zijn redeljk wa ero-onderwerpen gepasseerd eil :-p Zo hebben ze mij synoniemen voor hentai geleerd, betere woorden dan "yaru" als ge seksen wilt zeggen. Ook hebben we gelachen over een van de japanners zijn te directe manieren om vrouwen op een date te vragen. Ook, om een of andere reden was mijn nickname voor die avond sekuhara (kort voor sekushuaru harasumento, oftewel sexual harrasment). Hoe het zover gekomen is, weet ik niemeer -_-

De hele avond heeft tot heel vroeg in de morgend geduurt. Rond een uur of 6 zijn er een paar mensen vertrokken. Onder de rest van de mensen (oa. ik) was er sprake om samen bij Takashi te blijven slapen. De reden voor het volgende heb ik nooit goed begrepen, maar we zouden slapen tot 8:00 en dan vertrekken. We hebben de boel eerst wat opgeruimd en begonnen een voor een onder het deken van de kotatsu te kruipen. Een voor een echter begonnen mensen naar de tweede kamer te gaan. Eerst ging Youko nog een sigaretje roken, vergezeld door William. Wat later is Alexis (ofzo), een rus, hen gaan vergezellen ... Toen ik om 8 uur opstond, bleek ik de enige te zijn geweest die geslapen heeft, de rest is in die andere kamer blijven praten tot 8 uur.

Nu het 8 uur was, ging iedereen terug naar zn eigen verblijf. Takashi heeft ons met z'n auto afgezet oftewel bij onze fiets, oftewel bij onze eigen plaats. In mijn geval was het het univ, waar mijn fiets stond.

Op mn kamer aangekomen heb ik mij uitgekleed, ben ik in mn bed gan liggen en ben ik in slaap gevallen tot iets na 11. Niet zoveel slaap eigenlijk, maar ik was nie moe meer toen, dus ben ik maar opgestaan :-)

Hoewel't miss al wel duidelijk geworden is, wil'k nog is zegge da't heel plezant was deze avond. kHoop da'k da nog meer kan doen, met die (of met zo'n) groep een gezellige avond doorbrengen ^_^


Foto's:

Op de karaoke
Sommige mensen waren zoals ge ziet goe in form :-D Allez, iedereen eigenlijk :-)

Youko, de jarige.



Bij Takashi thuis.

Youko's cadeau, een micky mouseje.

Het beertje was zwaar off-limits voor iedereen om aan te raken. Dit zorgde voor heel wat levendigheid toen iemand hem toch vast gekregen had :-)


Kwam het door de moeheid? :-)


Youko en vriendin deden het wel beter vond ik :-)

Op't eind van de avond (allez, smorgens eigenlijk) bleek Youko extensions in haar haar te hebben (clip-on's). Toen ze deze uitdeed voelde ik een drang om deze uit te proberen, voila het resultaat. Deed me denke an de goeie ouwe tijd (begin 2005) ...

Geen opmerkingen: