maandag, december 04, 2006

koude wind in mijn gezicht

Gisteren avond (03 dec '06) was't weer tijd geworden om te gaan slapen. Ik heb mijn pc afgezet, mij greed gmaakt vo te gan slape en ben in bed gan liggen. Maar toen was er iets raars. Als ik inademde, was da nie de gewone lucht van mijn kamer, ma verdacht frisse lucht. tDeed mij even wegdromen naar goede-ouwe tijden (Postel), ma nada da gdaan was von'k da zeer vreemd. Ik ben dan gan checke van waar die lucht zou kunne komen en nu bleek da mijn raam op een kier stond. Ik had mn raam (dacht ik) dicht gedaan, maar door't systeem da der hiervoor gebruikt wordt (moeilijk om uit te leggen), was mn raam langs de andere kant (dan de kant die ik altijd open doe) op een kier komen te staan. kVraag me af hoelang da die dag open gestaan heeft, toch wel een hele tijd me dunkt.
Mjaja.

- Jipo -

Geen opmerkingen: