zondag, december 17, 2006

Eten zoals het thuis is

Vandaag heb ik voor het eerst sinds ik in Japan ben een patat-maaltijd gegeten :-D

Omdat aardappelen hier vrij duur zijn naar mijn goesting eet ik als avond eten andere dingen. Gisteren bij het kerstfeest, was er redelijk wa eten over, onderandere aardappelen. Deze heb ik meegenomen en zou vandaag eindelijk nog eens gekookte patatten eten :-D De aardappelen waren wel als frieten gesneden, maar da maakte nieveel uit :-)

Buiten de patat heb ik ook sla en mayonaise meegenomen. Nu moest ik enkel nog vlees zien te vinden. Vlees gelijk thuis, zoals chipolata, heb ik nie gevonden, het is een kip-kaas burger geworden :-)

Het heeft mij heel goed gesmaakt. Morgen nog eens patat, want ik heb nog veel over :-)

-Jipo-

1 opmerking:

Anoniem zei

pannenkoeken :-) (sorry)