maandag, december 18, 2006

Pannekoeken bakken

Op het kerstfeest heeft David zoete eierkoeken (pannekoeken met een pak meer eieren in) gemaakt. Da gaf mij direct het idee om da ook te maken.

Suiker had ik al, eieren en bloem sinds het kerstfeest ook. Vandaag ben ik dan melk gaan halen, evenals keukengerief zoals een kom en een klopper, om de pannekoeken te maken.

Toen het tijd was voor het avondeten, heb ik pannekoekendeeg- op- bomma's- wijze gemaakt, wa wil zegge da'k een aantal eieren pak en dan op goe geluk de rest van de ingredienten derbij flats (Allez, da op goed geluk is alleen in mijn geval, Bomma wist wa ze deed :-)). Echt bomma-deeg heb ik op deze manier nog nooit verkregen, maar als ik blijf proberen zal het ooit wel lukken :-) Vervolgens heb ik mij een stapel (9) pannekoeken gebakken.

Tijdens een aflevering Gilmore Girls heb ik mijn pannekoeken opgegeten. Ze ware goe gelukt, lekker :-D tWas al'n hele tijd da'k der nog gegete heb, theeft mij gesmaakt.

Van de liter melk die ik gekocht heb, is nog de helft over. Vermits ik melk voor nie veel anders gebruik, wilt da zegge da'k dees weekend ofzo nog eens pannekoeken eet :-)


Foto's:

Mijn eerste pannekoek se. Normaal lukt de eerste pannekoek nie zo goe, das glijk'n regel. Ma deze keer vond ik da'm der heel goe uitzag :-D

Mijn eetplaats. Een stapel pannekoeken, check; een pot suiker, check; mes, vork en serviet ... etenstijjjd :-)


Mijn favo outfit van de moment. Da heeft wel niks me pannekoeken te maken, ma'k wou da toch ook ff laten zien :-)
Btw: die trui vin'k zowiezo eil geweldig :-) Lekker los, goe warm, ... ideaal :-)

- Jipo -

1 opmerking:

Anoniem zei

heeej liefje ^^

De pannenkoekjes zien er lekker uit ;-) (ook al lust ik da ni echt maar kom :-P Soms heb ik daar ineens zin in, i'm weird :-P)
Ben blij da je ze lekker vond ;-) mijn pannenkoekenventje ;-)

Mooie foto trouwens ^^ ^^ ^^

Dadaaa (k)