woensdag, december 06, 2006

Customs clearance ...

Bij het controlleren van mijn post vandaag vond een postpakket in mijn brievenbus. Allez, eignelijk vond ik een papiertje in mijn brievenbus dat er een postpakket aangekomen was, want door de gleuf ervan ging het pakket niet.

Op dit pakket werd mij meegedeeld: "Opened and Packed for Customs clearance Kawasaki Port Post Office". In gesprekken met andere mensen is het gecontroleerd worden van postpakketen al meermaals ter sprake gekomen. Maar doordat dit met de drie pakketen die ik hiervoor heb aangekregen niet gebeurd is, vond ik het maar raar dat men dit zou doen.

Ik vraag me nu dan wel af wat de reden ervoor is ... hebben ze het ge-X-ray'd en iets "verdachts" gezien ofzo? Of was er een een subtiele geur van heroïne te bespeuren misschien? Who knows. Zolang ze alles er terug insteken en het bij mij afleveren is er eigenlijk niet zo een probleem, maar het blijft beter dat dit niet gebeurd.

Dan als laatste, ik vraag me af waarom het woord "clearance" in de boodschap niet met een hoofdletter geschreven is ... Very strange.

Geen opmerkingen: